Filmové tipy

Unsplash a vlastní úprava 1. Zelená kniha Je to o chlapíkovi jménem Tony "držka" Vallelonga (Viggo Mortensen), který dělá ...

Unsplash a vlastní úprava
1. Zelená kniha

Je to o chlapíkovi jménem Tony "držka" Vallelonga (Viggo Mortensen), který dělá vyhazovače a drobné podvody. Je známý hlavně díky tomu, že prý umí vyřešit jakýkoli problémek. Film se odehráva v 60. letech, takže tam vládne velký rasismus. Slavný černošský klavírista Dr. Don Shirley (Mahershala Ali) Tonyho osloví a zeptá se ho zda by si nechtěl přivydělat a jet s ním na turné po divokých státech mu dělat řidiče a tak trochu ochranku. Tony je celkem horkokrevný a myšlenka na to, že by měl chránit někoho "barevného" pro něj byla nesnesitelná. Nakonec se teda s ním na tuto dobrodružnou cestu vydal. 

Zajímavý příběh o tom, jak se lidé dokážou na cestě změnit. Film vás chvilkama opravdu zasáhne a ukáže, jak jsou lidi zkažení. Někdy vás i dojme. Za mě opravdu jeden z těch nejlepších filmů a Oscara má určitě zaslouženě. Obsazení herců je skvělé a mimochodem Tony hrál ve filmu Pán prstenů, víte koho? :) 
"Ke změně lidských srdcí je zapotřebí odvaha."



2. Nebezpečná laskavost

Stephanie (Anna Kendrick) je matka a blogerka na plný uvázek. Její syn si ve škole najde nového kamaráda a s tím přichází a i nečekané seznámení s jeho maminkou. Emily (Blake Lively) je nádherná a velice zajímáva maminka. Ne úplně typická a něco na ní je. Stephanie brzy zjistí, že vše je mnohem divnější, protože si Emily u ní pár dní nechá syna a zmizí. Začne po ní tedy patrát na vlastní pěst a všemu se bude snažit porozumět. 

Hned po traileru jsem věděla, že to prostě musím vidět. Film mi trošičku připomínal Zmizelou, ale ne tak moc. Každopádně se mi celý námět líbíl a skvěle na tom bylo, že když už si trošku domýšlíte, jak to asi může dopadnout to nakonec je to úplně jinak. Za mě super a doporučuju a taky je dost možné, že se zamilujete do Blake Lively, protože v tom filmu je neskutečná! 


3. To All the Boys I've loved before

Lara Jean (Lana Condor) ráda píše dopisy o svých láskách, které tak moc milovala. Samozřejmě je nikdy neodešle a jsou pečlivě schované, ale asi ne tak pečlivě, protože je najde její pubertální sestřička a všechny je odešle. Možná by to všechno až tak nevadilo, kdyby jeden z těch milovaných nebyl i její nejlepší kamarád a ex přítel její starší sestry. Jeden z těch "milovaných" je i jeden oblíbený kluk ze školy, který se právě rozešel se svou přítelkyní a rozhodl se, že by s Larou mohli udělat takovou dohodu a předstírat vztah. Možná je tohle všechno to nejlepší, co je oba potkalo. 

Moc mile mě překvapil. Čekala jsem, že to bude obyčejný slaďák, ale bylo to celkově zajímavé a klidně bych se na to podívala znova. Pokud máte rádi ne zas tak romantické filmy, ale zajímavý příběh, který se jen tak v těch ne moc romantických nevidí, tak je pro vás jako stvořený. 



4. Spider- Man: Paralelní světy

Tohle asi nebude šálek čaje pro každého. Není to úplně typický Spiderman na kterého jste zvyklí, ale za to je neobyčejně výjimečný. Miles je dospívájící kluk z Brooklynu, který se stane Spidermanem. Háček je, ale v tom, že opravdový Spiderman umře a všechno bude tak trošku jinak. Je, ale opravdu jediný hrdina? Za mě taková modernější verze, která se mi líbí. Hudba ve filmu je úžásná! :) 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Green book, je za mňa vážne prekrásny film. Celkom som si pri ňom neskončí poplakala. Ostatné filmy som nevidela. Spiderman-a si už musím pozrieť.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc krásný. :) A na spajdyho určitě kukni :)

      Vymazat
  2. Super výběr, všechny filmy znám a na všechny se teprve chystám. :)
    Woodnote

    OdpovědětVymazat
  3. Na Zelenou knihu jsem se dívala v sobotu a i když jsem ze začátku z filmu byla hodně zklamaná, pak mě do sebe vtáhnul a na konci mě i rozbrečel, je to opravdu nádherný příběh :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku mě taky úplně nebral, ale pak jsem byla hodně překvapená:)

      Vymazat
  4. Na první dva filmy se chci taky podívat a film To All the boys I loved before miluju, je to boží prostě! :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. "Všem klukům, které jsem milovala" jsem viděla nedávno. Myslela jsem, že to bude hloupost, ale byl skvělý! ❤
    Na Zelenou knihu se rozhodně chystám! 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jeden z filmů jsem neviděla, rozhodně se kouknu na Nebezpečnou laskavost a To all boys...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze všech filmů ti nejvíc doporučuju Zelenou knihu:)

      Vymazat

Like us on Facebook