February 2019

Unsplash a vlastní úprava Ahojte! Nějakou dobu jsem tu nebyla a moc nepsala, ale mám dospělácký důvod a to je nová práce. Poslední do...

Unsplash a vlastní úprava
Ahojte!

Nějakou dobu jsem tu nebyla a moc nepsala, ale mám dospělácký důvod a to je nová práce. Poslední dobou je toho na mě moc, protože až teď žiju takový ten "opravdu" dospěláckej život. Chodím do práce, platím nájem, nakupuju potraviny atd. Ne že by to pro mě byla nějaká čerstvá novinka, ale teď jsem na to prostě sama což novinka trošku je. Nemyslím to tak, že jsem úplně sama, jenom vnitřně to tak nějak cítím. Každopádně si nestěžuju, jsem spokojená, že to tak je a funguje to :) 

Strašně, ale opravdu strašně moc mi chybělo psaní. Neměla jsem na to teď moc času, tak jsem si jen tak psala do deníčku, ale jinak nic. Denní cesty do práce mi pomáhají v tvorbě a přináší mi dost inspirace. Možná to zní vtipně, ale věřte nebo ne ty autobusové cesty jsou někdy dost zajímavé. Mám strašně moc nápadů, které chci zrealizovat.

Udělala jsem si radosti, protože jsem furt v práci a člověk se musí obšťastňovat, však to znáte. Nedávno byl Valentýn "svátek zamilovaných". Přítel to neslaví, ale já mám tenhle svátek ráda, protože se můžu cpát jak chci. I když to dělám pořád. Dala jsem si bonboniéru a koukla na film "Na Sv. Valentýna".

Radost jsem si teda udělala hlavně v Bershce, kde jsem si koupila dva nádherné barevné svetříky. Poslední dobou jsem si nějak tyhle barvy oblíbíla. A mopsík oblečený v dinousauřím oblečku je úžásný, nemohla jsem ho v PullBear nechat. Lehký kabátek jsem ulovila v Stradivarius, byl ve slevě. Co se týče knížky, tak tu mám půjčenou od kolegyně z práce. Doporučuju film Lolita! :) 

Radosti.
Taky jsem přítele pozvala do restaurace Mamas bistro, kde jsme si dali nejlepší burger v mém životě. Určitě tam ještě někdy zavítámé a vám můžu jen doporučit! :) Je ohodnocena třema hvězdičkama od Pohlreicha. Dortík jsem dostala od bráchy z Prahy, který přijel na návštěvu. Jelikož měla narozeniny i sestra i brácha, tak jsme si ho dali všichni. Dostala jsem krásné dárečky a hlavně jsem byla ráda, že jsem s rodinou, protože jsem s nima teďka málo, když bydlím v Ostravě.

Mňamky.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Krásne svetríky a ten burger a torta - mňam :) Lolitu si chcem už nesmierne dlho prečítať, dúfam, že neostanem sklamaná :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Burger byl opravdu skvělý! A Lolita je super kniha, doporučuju i film.

      Vymazat
  2. Svetríky sú super! Milujem nosiť výrazné farby v zime keď všetko navôkol je také monochromatické. A ten burger s coleslaw-om. Je to coleslaw či? Za mňa najlepšie kombo!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Taky se mi to teď nějak líbí. Je to domácí coleslaw, přesně jak říkáš, nejlepší kombo! <3

      Vymazat
  3. Ty dobroty vypadají dobře :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že to bylo skvělé! :) Pokud budeš mít někdy cestu do Ostravy, tak do Mamas určitě skoč.

      Vymazat
  4. Pěkné nové kousky! A do Mamas Bistra bych taky chtěla někdy zavítat, ale vím, že tam většina teď chodí skrz účinkování u Polreicha, ale já tam projížděla kolem už dřív, ale nikdy nebyl čas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já o tom třeba ani nevěděla dokud jsem neviděla nálepku na dveřích. Za mě opravdu dobré jídlo, akorát je to tam malinké, což mi celkem vadilo. Tak snad ho brzy mít budeš, protože to za to stojí :)

      Vymazat

Like us on Facebook