THANK YOU.

Unsplash a vlastní úprava Rok 2018 se blíží už pomalu ke konci a já zažila spoustu hezkých chvil za které jsem opravdu vděčná a proto j...

Unsplash a vlastní úprava
Rok 2018 se blíží už pomalu ke konci a já zažila spoustu hezkých chvil za které jsem opravdu vděčná a proto jsem se rozhodla napsat tenhle článek. Člověk se ani nenaděje a rok je z ničeho nic pryč. Myslím, že všichni by jsme měli být vděční za to co máme a připomínát si to každičký den. Ne všechno je samozřejmost. Krásný život vám všem!

Naučila jsem se vnímat sebe.

Díky knize Miluj svůj život od Louise L. Hay jsem se naučila být lepším člověkem a mít se zase ráda. Na začátku roku 2018 byl můj život dost depresivní a podobně byl na tom i můj kamarád Michal a proto jsme se rozhodli si tu knížku koupit. Myslím, že to byl pro nás oba skvělý krok.

Uvědomila jsem si spoustu věcí, které mě dělají výjimečmou, že mě můj přítel miluje a vidí pořád krásnou i když vypadám po ránu opravdu děsivě. Našla jsem se v sobě. Po dlouhé době se ráno probouzím opravdu s upřímným úsměvem, protože to já řídím svůj život a na svoje já se vždy můžu spoléhnout.

ZDROJ
Přátele navždy.

Mám opravdu úžasnou kamarádku a skvělého kamaráda, kteří jsou mým světlem na mé temné cestě. Upřímně si myslím, že bych tenhle rok bez nich nepřežila. Díky nim jsem zjistila, že jsem skvělá taková jaká jsem a za to jim budu vždycky vděčná. Jsme úžásná trojka, která si jde za svými sny i přes ty hnusné překážky. Nedokážu slovy popsat, co pro mě znamenájí, ale myslím si, že to ví.

A co se týče rodiny, tak ta bude vždy tou nejlepší. Miluju vás.


Moji <3
Moje srdce.

Nemohla jsem si nikdy přát lepšího přítele. Je to můj nejlepší kamarád a parťák do konce života. Žádný čas strávený s ním nebude nikdy dost dlouhý. Náš vztah začal v únoru/18 a dnes už spolu bydlíme a máme krásný vztah. I když to není někdy úplně růžové, tak vím že je to to nejlepší co mě mohlo v životě potkat. Jsem nesmírně vděčná za to, že je to všechno, tak jak to je. A já chci říct jenom děkuju.

Velké díky i vám!

A vám chci poděkovat za to, že vás můj blog stále baví a že se sem rádi vrácíte. Je to pro mě úspěch vidět, že vás třeba inspiruju. I když moje psaní není úplně dokonalé, tak mi věřte že se snažím zlepšovat a snad to bude už jen lepší.

Vždycky jsem si myslela, že spisovatelé to mají jednoduché, ale když vás "přepadne" takový spisovatelský blok, tak jste jednoduše v loji. Já tohle zrovna prožívám a přijdu si jako vyhořelý pisálek, který neví kudy kam. Věřím, že brzy se vše změní a mé spisovatelské já bude brzy zpět!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. To je krásný článek! Myslím že takové věci jsou v životě nejdůležitější ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook