Nový rok, nové já.

Unsplash a vlastní úprava Krásný den všem! Musím říct, že si nikdy nedávám nějaké novoroční předsevzetí, protože se znám nejlíp a v...

Unsplash a vlastní úprava
Krásný den všem!

Musím říct, že si nikdy nedávám nějaké novoroční předsevzetí, protože se znám nejlíp a vím, že to nikdy nedodržím. Proto jsou to spíš takové přání, které bych si během roku 2019 ráda splnila, tak třeba snad, že Karin? Já doufám, že mě v novém roce čekají jen dobré věci a vše bude klapat, tak jak má. Rok 2018 byl pro mě opravdu znamenitý, protože jsem poznala svého milovaného přítele. Každopádně vám všem, kteří čtete tento článek přeju do nového roku samé pozitivní a lepší dny. Žijte přítomným okamžikem. Mějse te krásně a šťastný nový rok!

Více cestovat.

Často jsem se vymlouvala, že není čas někam jet nebo že se mi prostě nechce, tak jsem v podstatě promarnila celý rok. Pořád mluvím o tom, jak hrozně moc miluju cestování a hory, ale nejsem ochotná se někam podívat. Nejhorší na tom je, že mám k dispozici i přítelovo auto, které mě v podstatě samo doveze kamkoliv, ale já jsem trošku strašpytel, co se týče řízení, tak se bojím vyjet někam dál než to znám. Doufám, že se to v novém roce změní a já budu dobrodružná cestovatelka, která o tom jen nepíše, ale prožívá!

Naše oblíbené místo s přáteli. Jezdíme sem vypnout. 
Snažit se umět dělat věci sama.

Byly doby, kdy jsem nedokázala sama dojít ani ke svému lékaři, vždycky se mnou někdo musel jít. Tím pádem bylo pro mě složité jít třeba na nějaký úřád, nebo tak. Myslím, že jsem se v tom trošku zlepšila, ale nebaví mě se pořád hodinu přemlouvat a motivovat ať tam vlezu. Musím na tom opravdu zapracovat, protože už je mi skoro 22 a myslím si, že mě v tomhle světě čekaj ještě horší věci.

Jíst, meditovat, milovat. 

A to všechno dohromady. Haha. Hodně jsem se kdysi o meditaci zajímala a ráda bych se k ní časem vrátila. Je to pro mě zajímavé poznání, proto si myslím, že by byla velká škoda to zavrhnout. A taky bych chtěla více cvičit jógu, dokonce se možná přihlásit do nějaké kurzu :)

Dopsat konečně knihu!

To je taky celkem komedie. Přísáhám bohu, že se opravdu snažím, ale není to vůbec jednoduché. Jakmile nevíte o čem psát je to V PRDELI. Chytám inspiraci všude kudy chodím, všímám si detailů, ale někdy to prostě nejde a váš spisovatelský blok je pořád prostě tam. V novém roce chci už, ale konečně sklízet jeden úspěch za druhým, tak doufám, že se i tohle povede a já budu na své vysněné vlně! :)

Milovat svou práci.

Vystřídala jsem za poslední dobu pár prací a právě teď jsem v nové. Proto si strašně moc přeju ať mi to konečně vyjde a já budu chodit do práce s úsměvem od ucha k uchu. Nechci chodit do práce jen proto, abych zaplatila účty, ale aby mě to i nějakým způsobem bavilo a naplňovalo.

Pořídit si gramofon.

Nikdy v životě jsem neslyšela hrát hudbu z gramofonu (jen ve filmech). Pokusím se udělat si radost a koupit si ho, protože mě to opravdu láká a hodně by mě mrzelo, kdybych jednou umřela bez toho aniž bych slyšela hrát desku od Red Hot Chili Peppers na gramofonu.

Zdroj
Dodělat tetování "rukáv".

Možná to někteří z vás neví, ale moje pravá ruka má opravdu nespočet tetování. Mám je spíš, tak pohazené po ruce a jsem s tím trošku nespokojená, protože není ještě úplně dodělaná. Mám v hlavě přesně plán, jak by to mělo vypadat, ale nebude to levné, proto musím opravdu šetřit a konečně to nechat dodělat. Držte palce, protože jinak si ji asi uřežu.

Aby bylo méně toho špatného.

Svět není dokonalé místo, ale dokud lidé dělají dobré věci může být lepší. Na internetu denně vidím, jak se objevila další množírna a případy toho, jak někdo týrá nebo nechal pejska jen tak venku. Vždycky, když to vidím je mi do breku a mám chuť tenhle svět opustit. Proto doufám, že rok 2019 bude lepším ne jen pro pejsky, ale pro všechny zvířatka. Vždycky můžeme nějak pomoct na to prosím pamatujte, nebuďme lhostejní. I když můj pes smrdí, tak ho miluju.

A na závěr? 

V roce 2018 jsem zažila opravdu spoustu krásných chvilek, ale bohužel byl tento rok opravdu slabý a jediné za co děkuju je můj přítel, přátele a rodina. Věřím, že nový rok bude plný překvapení a nádherných chvil. Vám přeju to samé.

Zdroj

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Budu ti držet pěsti, ať si vše splníš :) Taky chci víc cestovat, rozhodně to stojí za to!
    Jo a dopiš tu knihu! Jen na tom nesmíš tolik lpět, jakmile tě chytne inspirace, určitě to poznáš a napíšeš toho mnohem víc, než když zasedneš a snažíš se něco vypotit :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že vše vyjde nebo aspoň něco málo z toho :) Hahaaa, určitě ji dopíšu, snažím se ze všech sil! :) Děkuju za podporu.

      Vymazat
  2. Moc hezký článek. Přeji krásný začátek nového roku! :)

    Woodnote

    OdpovědětVymazat
  3. toto bol asi prvy rok, kedy som si dala predsavzatie, ktore som aj dodrzala. a to predsavzatie bolo pridat kazdy den presne jednu fotku na Instagram. najvacsia hlupost na svete, lebo teraz som tak hrozne zavisla od Instagramu, ze si budem musiet dat ocistnu kuru, a to pokoj najlepsie od vsetkych socialnych sieti.
    naplno som necestovala tento rok ani ja, lebo teda tiez som dost strachopud, co sa tyka soferovania. ale predsalen som sa odhodlala ist na vylet na druhu stranu Slovenska na dve noci, a to uplne sama. samozrejme vlakom a nie autom :D
    to s tou pracou uplne chapem. cez leto som mala brigadu, kam sa mi doslova protivilo chodit, a teda naozaj by som tak nechcel zit dlhsie ako tie dva mesiace, ktore som tam stravila. nech sa ti teda v novej praci dari! a prajem krasny Novy rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem nejsem jediná, která se tak bojí řídit. Každý den jednu fotku na IG? Já tam sotva přidám jednu měsíčně, to máš můj obdiv teda! :D Děkuju, že sis článek přečetla i tobě vše nejlepší do nového roku:)

      Vymazat
  4. Držím ti palce, nech ti to všetko vyjde, ako si predstavuješ😊 Ja by som zasa cestovala stále, ale nikdy som nemala niekoho, kto by so mnou spontánne len tak zrazu niekam vycestoval. Našla som však koncom roka takých ľudí, tak dúfam, že sa vydám na veľa adventures. 😊 S knihou ti tiež držím palce a úplne ti rozumiem. Ale raz tá inšpirácia a chuť písať zrazu príde, ani nebudeš vedieť ako, a nebudeš sa vedieť od písania odtrhnúť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky přeju aby ti vše vyšlo! :) Tak to je super, že jsi našla fajn lidi :) Doufám, že ano občas mě to mrzí, že nemám o čem psát, ale zase se nesmím do té knihy moc nutit. A snad to dopadne, tak jak píšeš :) Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Anonymní1/01/2019

    Hodně štěstí do nového roku! :) Já si raději žádné předsevzetí nedávám, ale snažím se vylepšit věci, se kterými nejsem úplně spokojená. Taky nerada vyřizuji cesty k doktorům a podobně, ale vždycky se nakonec dokopu. :D Hlavně ať se ti toho splní co nejvíc. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju i tobě!:) Chápu, tohle taky nejsou moje nějaké předsevzetí, ale spíš takové přání:) Haha, nejsem sama! :D I tobě přeju ať se ti vše splní ! :)

      Vymazat
  6. Celkem slušnej seznam. Mohl bych se inspirovat. Potřebuju opravit některý tetování, páč mi z nich padá barva :/
    Jinak na podobný věci nejsem. Pokaždý si dám nějaký předsevzetí a pak stejně na to zapomenu.

    Moje máma dostala na vánoce vinyl desku Depeche Mode a donutilo jí to si gramofon též koupit. Zní to opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to s tím tetováním znám. Doufám, že s tím tento rok taky něco udělám :D A chápu, uvidím, jak nakonec dopadnou moje "předsevzetí". To věřím, snad se jednou dočkám svého gramofonu:)

      Vymazat
  7. To jsou moc krásná předsevzetí. S cestováním se shodneme, není ho nikdy dost... A v té oblasti "dělat věci sama" jsem já už v minulém roce dost pokročila, tak snad to bude už jedině lepší. Přeju ti, ať se vše nakonec podaří splnit :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Přesně tak, já se budu snažit dělat nějaké pomalé krůčky, tak to snad nějak dopadne. A ještě děkuju, tobě přeju to samé! Měj se krásně.

      Vymazat

Like us on Facebook