HAPPY.

Momentálně mám ve svém životě na sebe spoustu času, takže dělám mnoho užitečných věcí, teda aspoň si to myslím. Podzim je pro mě hodně inspi...

Momentálně mám ve svém životě na sebe spoustu času, takže dělám mnoho užitečných věcí, teda aspoň si to myslím. Podzim je pro mě hodně inspirující. Snažím se splácat článek, který bude obsahovat i soutěž, tak snad co nejdříve vyjde. Tenhle článek píšu už po několikáté, protože mi v něm vždy něco chybí. A co je vlastně nového v mém životě? Vše se dočtete. Příjemné čteníčko :)

Unsplash a vlastní úprava

Začala jsem "tetovat"! (Handpoke)

Asi to začalo všechno tím, že já celkově miluju tetování a mám dokonce ráda i tu bolest (mám potetovanou skoro celou ruku). Nedávno jsem projížděla youtube a narazila na spoustu videií, kde se lidé tetují doma obyčejnou tuží a jehlou na šíti. Tetování ve finále vypadalo opravdu pěkně a mě to, tak nadchlo, že jsem se rozhodla to zkusit.

Nakoupila jsem si vše potřebné, protože i když to mělo být jen na zkoušku, tak jsem to chtěla dělat zodpovědně. Nakoupila jsem si vše, kromě nějaké tetovácí kůže na kterou by se to vlastně mohlo tetovat. Poprvé jsem tedy tetovala na sobě a myslím si, že se mi to celkem povedlo. Na bok prstu jsem si vytetovala nápis HORY, na malíček tři tečky a u kontíku něco, co vlastně ani nevím přesně co je.

Nebylo to úplně jednoduché a občas jsem měla fakt nervíky, ale celkem mě to bavilo a bolest jsem si v podstatě určovala sama. Rozhodně je lepší, když člověk umí aspoň trošku kreslit, je to potom mnohem jednoduší.

ZDROJ
Snažím si najít perfektní práci.

Nemusí být vlastně perfektní, ale bylo by fajn chodit do práce, která mě baví a nechodit tam jen proto, abych zaplatila účty. Chci mít i nějaké jiné důvody. A asi je to hlavně i kvůli tomu, co jsem zažila v minulé práci, člověk si dost věcí uvědomí. Nejsem nějak náročna, ale chci práci z které nebudu muset po měsící odejít. Bohužel stále nevím, kdy ten článek o minulé práci vydám, protože jsem pořád nějak nesebrala odvahu ho publikovat.

ZDROJ
Prožívám nádherný podzim.

Miluju podzim, protože se díky té zimě domů těším na krb a teplý čaj. :) Koupila jsem si čaje, které provoní celý dům, takže ve vzduchu bude cítit podzimní nálada.

Přátele tohle období taky milujou, takže jsme skvělá podzimní parta. Všechny dny si teďka užíváme, protože nás jeden dobrý kamarád opouští a jede na nějakou dobu do Německa. Snad to bez nějak nějak přežijeme.

Pomalu, ale jistě se snažím náš byt s přítelem naladit do podzimní atmosféry, protože se mi to teď nějak nedařilo. Přítel se těší na Vánoce, protože ty jsou prý jeho, takže se těším až se postará o výzdobu bytu on.

ZDROJ
Žiju pozitivně - teda snažím se. 

Pamatuju si články, kdy ze mě sršila pozitivní energie a můj život byl plný skvělé nálady. Čas od času jsem prostě někdy smutná, přece jenom jsme lidi a já jakožto citlivý člověk některé věci dost prožívám a pozitivní náladu dám stranou.

Samozřejmě teď dělám vše proto, aby jsem to byla zase já, tak jsem se pustila do čtění mé milováné knihy Milůj svůj život, abych si připomněla krásné pozitivní slova od Louise L. Hay.

A nakonec tohohle článku chci jen napsat, že jsem vděčná, že můj blog čtete a děkuju.

S láskou,
Karin.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Držím palce, ať tě tetovat baví a pořád se v něm jen zlepšuješ : A kdo ví, třeba se z něj stane ta práce, která tě bude bavit a budeš do ní chodit ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem po dlouhé době narazila na nějaký článek, který není o kosmetice a oblečení♥
    Přeji ti, ať jsi šťastná nadále a děláš to, co tě baví♥

    Vee - https://yourvee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem moc ráda, že se líbí:)
      Nápodobně! Snad se brzy poštěstí.

      Vymazat

Like us on Facebook