Please don't let your dreams die.

Unsplash a vlastní úprava Snila jsem. O velkém bohatsví a nádherném domečku. Moje priority se časem změnily a já pochopila, co t...

Unsplash a vlastní úprava
Snila jsem.

O velkém bohatsví a nádherném domečku.

Moje priority se časem změnily a já pochopila, co to znamená být opravdu bohatý.

Pořád jsem snílek, který má hlavu v oblacích. Některé dětské sny nezmizí, jako třeba když jsem chtěla vlastit hvězdu. Pamatuju, když jsem seděla před rokem na naší zahradě v noci a kouřila jednu za druhou. Připadala jsem si jako Carrie Bradshaw a všechny hvězdy v tu noc svítily jen pro mě.

Teď jsem se nějakou dobu věnovala spíš tomu realnějšímu životu, kdy na snění nebyl čas. Procházím si teď takovou menší očistou a snažím se postupně žít lépe. Tady na blogu se vždy snažím šířit to své dobro, protože vás nechci zatěžovat mými problémy, kterých máme určitě všichni dost, ale někdy je lepší se s někým podělit.

Naštěstí mě momentálně nedoprovázejí žádné těžké deprese a můj život, tak nějak plyne. Mohlo by to být horší, ale nestěžuju si.

Začala jsem více číst, což je zázrak, protože já jsem nebyla moc velký čtenář. Vždy jsem začala nějakou knihu číst a i když mě sebevíc bavila, prostě jsem ji nedočetla a hodila mezi mou sbírku smutných nedočtených knih. Život je moc krátký na to, abych nečetla knihy a připravila se o něco, tak kouzelného.

Snažím se den co den pracovat na své knize a věnovat se tomu, co mě baví. Bohužel už žiju dospělácký život, tak se musím věnovat i jiným věcem. Každopádně hon za mými sny stále pokračuje a já cítím, že jsem blíž a blíž. Vím, že to nepřijde samo, tak jsem tomu šla naproti.

A taky začíná podzim!

Období teplých čajů, voňavých svíček a dýní. Miluju déšť, takže mokré ulice popadané listím je mé přirozené prostředí. Mrzí mě, že se u nás neslaví Halloween, podle mě je to jeden z nejkrásnějších svátků. Vynahrazuju si to koukáním na Halloweenské filmy. Můj oblíbený je Ukradené Vánoce Tima Burtona a nenechte se zmást názvem.


Co na podzimu, tak miluju?

  • Barvy! Skvělé prostředí pro nádherné fotky a ty barvy? Prostě nádhera.
  • Čajíčkování. Já moc kávu nepiju, jen opravdu výjimečně, takže já jsem stoprocentní čajový typ. Podzim je chladnější období a na čaje, jak dělané. Hlavně ta vůně skočice a jablka, která vás doprovází po pokoji ve vás vyvolá hezké pocity a naladí na skvělou atmošku. 
  • Dny pod dekou. V létě na tohle nemáme čas, protože se snažíme využít hezkého počasí, ale když bude venku konečně chladno je toho třeba využít a zahřát se s partnerem pod dekou.
  • Sveeetry! Mám nádherné huňaté svetry, které je konečně třeba využít! Připadám si v nich, tak trochu jako hipster, ale to se mi na tom ještě víc líbí.
  • Nejkrásnější západy slunce

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já na podzimu miluju ty barvy, a procházky v parku, kde je popadané listí, je snad nejkrásnější!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten obrázek mě vystihuje! hezky ve svetru, pod dekou v ruce kakao a knížku♥ zapálený vosk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obrázek skvěle vystihuje situace některých z nás, musím s tím taky souhlasit:)

      Vymazat
  3. Mám ráda léto, jsem totiž "zimoumřivý" člověk. Mám ráda teplo.
    Ale podzim je taky fajn. Alespoň můžu nosit můj nejoblíbenější typ oblečení - svetr, ryfle, košile.. a nebude mi v tom vedro! hm, a co teprve kabáty♥

    Nejvíce na podzimu mám ráda to, když si navleču hrubý a teplý ponožky, vezmu si hrnek s kávou a zabalím se do peřin. Vezmu si s sebou notebook, čtu články a nebo je dokonce i píšu♥

    Pěkný článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky ráda léto, ale někdy mi ty horka fakt vadí, proto mám radši podzim a hlavně miluju déšť. A jak píšeš, svetry, teplé nápoje a peřina. Zní to, tak krásně, že se ani nejde netešit na podzim :)

      Děkuju za milý komentář. Krásný zbytek víkendu.

      Vymazat
  4. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook