Letní dny

Někdy jsou tyhle letní dny opravdu nesnesitelné. Horko a šílení komáři, kteří snad přiletěli z Keňi. Abych řekla pravdu spíš se tak nějak to...

Někdy jsou tyhle letní dny opravdu nesnesitelné. Horko a šílení komáři, kteří snad přiletěli z Keňi. Abych řekla pravdu spíš se tak nějak tomu sluníčku vyhýbám. Navíc jsem byla celkem často nemocná, takže jsem spíš odpočívala doma. Ale! 5.8. 2018 odlétám do Barcelony, takže věřím, že moje letní radovánky začnou zrovna tam :) S přítelem ještě něco plánujeme, ale tenhle rok je to spíš klidnější léto.

Unsplash a vlastní úprava

Seriály

Můj přítel je velký fanda South Parku a já se rozhodla, že se na pár dílů mrknu s ním. Zamilovala jsem si ten seriál, tak moc, že denně sleduju aspoň dva díly. Humor tohohle seriálu je neskutečný, někdy až možná přehnaný. Taky se mi líbí seriál Červený trpaslík, který mi taky samozřejmě ukázal můj přítel :) Ještě mi zbývá poslední díl Stranger Things. Těším se na třetí řadu! Já vždy vše ohodnotím negativně i když jsem to třeba ještě neviděla. Takže děkuju svému přítelovi za zpestření letních dnů!

Unsplash

Beats For Love


Poprvé v životě jsem byla na tomhle festivalu. Bylo to takové rozhodnutí z minuty na minutu a bylo to možná hrozné rozhodnutí. Byla jsem tam s přítelem jen ten první den, nejhorší na tom všem asi bylo, že jsem měla své dny a ještě mi rostla osmička, takže jsem trpěla a měla jsem chuť zabíjet na potkání. Bylo mi opravdu nepříjemně a chvilkama na zvrácení. Nechtěla jsem kazit zábavu přítelovi, ale ani ten se nějak celkově nebavil. Musím říct, že jídlo tam bylo perfektní i když jsem jen koukala. Přítel si dal burger, který vypadal lépe jako já. Za mě skvělý festival, který určitě stojí za to sem tam jít podívat. Škoda jen, že jsem si ho nemohla více užít :)

Nová práce
2.7. 2018 Jsem nastoupila do nové práce, ale o tomhle už mám napsaný samotný článek, který nevím jestli mám publikovat. Jen pro shrnutí. V té nové práci už nejsem, protože se ke mě nechovali pěkně a nebyla jsem tam spokojena. Je mi líto, že to tak dopadlo, ale jsem šťastná že jsem pryč.

Bydlím v Ostravě

Už pár měsíců bydlím v Ostravě. Přistěhovala jsem se k přítelovi, který bydlí v rodinném domě, který je rozdělen na dva byty. Zůstal nám v bytě pejsek od majitele, který si ho nemohl vzít, protože si pořídil s manželkou dítě. Já osobně bych dala přednost psovi, ale všichni máme jiné priority. Jsem tu šťastná. Pořád tady mám co objevovat a sousedství je plné pejsků.

Nová oblíbená barva


Zamilovala jsem si žlutou barvu. Vždycky jsem měla raději ty tmavší, ale poslední dobou mám radši barevné a nejvíce žlutou. Byla jsem nedávno s holkama na nákupech a zamilovala jsem se do nádherné žluté kabelečky. Je mi líto, že jsem si ji nekoupila :(

Psaní

A jak jsem daleko ze svou knihou? Nakonec jsem začala psát novou a jsem z ní naprosto nadšená. Občas člověk musí začít od znova, aby to pro něj bylo perfektní. Myslím, že ta kniha bude hodně žlutá. Těším se až vám sem hodím úryvek :)

I Feel Pretty.

Nedávno jsem shlédla tuhle super komedii s Amy Schumer. Spíš bych řekla, že je ten film dokonce motivující a celkem i inspirující. Opravdu mě film nakopl a ukázal, jak jde vše hned líp, když si věříte a jste sebevědomé. Za mě je film naprosto skvělý a doporučuju se na něj podívat!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Uži si Barcelonu! :) Snáď nebudete mať nejaké extrémne horúčavy a bude sa tam dať existovať. Ja som naopak toto leto celkom rozlietaná, čo sa ale teším. Dúfam, že článok o práci publikuješ, zaujímalo by ma to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Děkuju. No četla jsem, že jsou tam teď šílené vedra, tak doufám že to bude ok. To je super! Mě mrzí, že nemám léto více divoké. Nejspíš, jak přijedu z dovolené ho tady dám. ☺️ No je to celkem zajímavý článek.

      Vymazat
  2. Ty vedra taky nedávám a přemýšlíme, že bychom se vrátili zpět domů k příteli na barák za rodinou. Přeci jen má to obrovské výhody než žití v Praze v paneláku, no uvidíme. :) u nás už jsou i melouny přes týden vykoupené :/ chjo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrozný, naštěstí už je o něco líp :) Jasně, v rodinném je super :) Tak užívej!

      Vymazat
  3. Čerstvá Ostravačka zdraví čerstvou Ostravačku! :D :) Snad se nám bude hezky bydlet :) A článek o práci určitě napiš. Člověk by se neměl dělit jen o ty hezké zkušenosti :)

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba na sebe někdy náhodou narazíme!♥ Určitě bude, já jsem zatím spokojená i když je to fakt velká změna :) A neboj, brzy ho snad vydám! Měj se krásně♥

      Vymazat
  4. Také jsem se stěhovala do Ostravy. A abych řekla pravdu, na stáří chci určitě někde na okraj města. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Jak tak čtu, tak se tu teď přistěhovalo spustu blogerek :D Rozumím!

      Vymazat

Like us on Facebook