Sunday #2

Klasická neděle při které se lidem honí v hlavě, jak se stát do půlnoci milionářem, aby ráno nemuseli do práce. Pro mě je neděle vždycky ta...

Klasická neděle při které se lidem honí v hlavě, jak se stát do půlnoci milionářem, aby ráno nemuseli do práce. Pro mě je neděle vždycky taková relaxační. Vstanu většinou dřív, abych si mohla tento den ještě užít, protože podle mě je mnohem lepší, když si člověk přivstane, připadá mi pak jakoby mi život ubíhal mezi prsty.

Každopádně...Jak říkám, dnes chci jen relaxovat. Napíšu vám sem pár bodů, jak si svojí neděli většinou užívám, třeba vás inspiruju.

Unsplash
  • CVIČENÍ
Ráno si teda přivstanu, okolo té 8 jsem už vzhůru. Nejdu do fitka, cvičím ráda doma. Nepotřebuju mít nějaké perfektní tělo, jsem spokojená, ale strašně ráda cvičím jógu. Vlastně je to taková moje nedělní meditace. Opravdu se přitom uvolním a cítím se pak lépe. Nejlepší je praktikovat jógu třeba 10 minut každý den, ale bohužel jsem většinou přes týden strašně unavená, tak si to nechávám na neděli. Pokud tě jóga taky zajímá, mrkni třeba zde > 10 minut jógy každý den

  • SNÍDANĚ
A víte co vám taky vylepší neděli? Skvělá snídaně. Doporučím vám svou snídání, která je pro mě darem z nebes. Není to nic těžkého, zajdu si do Marks And Spencer a koupím si už hotové lívance, k tomu tam dokoupím i slaninu, také už hotovou. Pokud nemáte sirup, tak i sirup. Lívance si ohřeju v mikrovlnce, potom je poliju sirupem k tomu si dám slaninu. No upřímně, není to zrovna levná snídaně. Ale jednou za čas to vůbec nevadí. A mimochodem, jsou k tomu skvělé i míchané vajíčka!

Unsplash
  • PROCHÁZKA PŘÍRODOU
U nás je dnes neděle dost depresivní. Nehezké počasí, mlha a déšť. Každopádně pokud je hezky ráda si vyjdu do lesa, prostě se jen tak projít. Ráda obdivuju krásy přírody a navíc je to zdravé. A v těchto podzimních dnech je les opravdu kouzelný.


  • VZDĚLÁVEJ SE
Vím, ten nadpis zní hrozně, ale myslím to dobře. Ve svém volném čase ráda rozvíjím cizí jazyky. Jako je například Španělština. Upřímně moc mi to nejde, ale jsem ráda, že tohle dělám sama od sebe, protože se mi tenhle jazyk hrozně líbí a baví mě. Pokud i tebe láká nějaký cizí jazyk, neváhej a začni hned.

  • UVAŘ SI
Hm....Co takhle špagety? Abych pravdu řekla špagety se pro mě stávají nedělní tradicí. Ráda si prostě jen tak udělám jídlo a rozvalím se na pohovku k nějakému super filmu.

Unsplash
Tohle je něco málo, co třeba zrovna o neděli dělám.  A vám krásný zbytek neděle!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Anonymní10/22/2017

    Skvělý článek a nádherné fotky! :D
    jdusizasvym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Fotky nejsou focené mnou, jsou z webu kde jsou fotky zdarma ke stažení :)

      Vymazat
  2. Krásny článok. Kiežby moja nedeľa vyzerala podobne. Keďže som študent na strednej pondelok je hektický deň a nedeľa (alebo ako ju zvykneme volať pondela) je deň kedy sa snažím dobehnúť nedobehnuteľné. Rada vstávam skôr ale keďže bridádujem v sobotu do nejakej druhej ráno potrebujem to v nedeľu dospať. A potom už len učenie, učenie a učenie. Ale aj pondela je stelesnenie zlá nájde sa tam krásny highlight a to je nedeľná vaňa. Vtedy vody nešetrím. Dám si masku na tvár vlasy a dokážem tam stráviť aj dve hodiny.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevypadá, tak vždycky, ale snažila jsem se sem napsat co nejvíc pozitiva. Já ti rozumím i tyhle neděle znám. Takže v tom nejsi sama, přeji hodně sil se zdoláváním dalších takových neděl!

      Vymazat
  3. Moc hezký nedělní článek :) Já v neděli většinou jen odpočívam a sleduji seriály, které v týdnu vůbec nestíhám :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  4. Lívance k snídani určitě navodí hned lepší náladu pro další den :) španělsky se teď taky začínám učit a jde mi z toho hlava kolem :D :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To stopro! Miluju lívance :D:) Není to zrovna jednoduchý jazyk no, ale má něco do sebe!:)

      Vymazat

Like us on Facebook